16.01.2019

Käytettävyyttä kehitetään yhteistyössä Apotin ja asiakasorganisaatioiden kesken

Tietojärjestelmissä hyvän käytettävyyden kehitys on jatkuvaa. Apotin tavoitteena on, että sote-ammattilaiset saavat käyttäjäystävällisen työkalun, joka sujuvoittaa työtä ja ohjaa parhaisiin käytäntöihin. Ammattilaisille suunnitellun tietojärjestelmän vaatimukset ovat kovat. Työvälineen tulee olla ammattilaisen asiantuntemuksen luonteva jatke, jotta työt saadaan tehtyä tehokkaasti ja sujuvasti, kuormittamatta turhaan.

Lue lisää »
19.12.2018

Ekosysteemi mahdollistaa sotedigimarkkinoiden parhaat tuotteet asiakkaidemme käyttöön

Apotin ekosysteemi poreilee lupaavasti. Tavattuja ekosysteemikumppaneita on lähes 90, joista yli kymmenen on jo osa avoimien rajapintojen kokeiluympäristöä, tuttavallisemmin Sandboxia. Apotti on avannut rajatulle sotedigiyritysjoukolle kokeiluympäristön, jossa yhteistyötä on päästy testaamaan ja harjoittelemaan matkalla aidosti kaikille avointa Sandbox-ympäristöä.

Lue lisää »
10.12.2018

Apotti mukana Joulupuu-keräyksessä

Tänä vuonna Apotissa luotiin joulumieltä osallistumalla Keskuspuiston Nuorkauppakamarin järjestämään Joulupuu-keräykseen. Apotin henkilöstö hankki joululahjoja lapsille, jotka ovat lastensuojelun piirissä, huostaan otettuna, sijaisperheessä, lastenkodissa tai muutoin perhetilanteen vuoksi jäisivät ilman joulupukin tuomisia.

Lue lisää »
30.11.2018

Järjestelmän toimivuus punnitaan tositilanteessa

Apotti-järjestelmän jatkokoulutukset uudelle henkilökunnalle alkoivat marraskuun lopulla ja koulutukset jatkuvat edelleen. Koulutusta kehitetään jatkuvasti saadun palautteen perusteella, että se vastaisi mahdollisimman hyvin järjestelmän käyttäjien tarpeisiin. 

Lue lisää »
29.11.2018

Kerava liittyy Apottiin joulukuussa

Keravan kaupunginhallitus päätti marraskuisessa kokouksessaan kaupungin liittymisestä Oy Apotti Ab:n osakkaaksi joulukuun lopulla. Kaupunginvaltuusto oli jo aiemmin myöntänyt tarvittavat määrärahat kaupungin liittymiseksi Oy Apotti Ab:n osakkaaksi sekä Apotin käyttöönottoprojektin käynnistämiseksi.

Lue lisää »
23.11.2018

Kela, Apotti ja Epic – yhteistyöllä ja yhteistestauksilla tuloksiin

Kanta-integraatio on hieno esimerkki onnistuneesta kolmikantayhteistyöstä. Apotti-järjestelmä läpäisi lokakuussa sosiaali- ja terveydenhuollon tietojärjestelmien sertifiointiprosessin.

Lue lisää »
Arkisto

Sosiaalinen media

RT @HelDigineuvonta: Helsinkiläinen voi jo käydä tutustumassa Apottin Maisa-portaaliin, jonka käyttöön siirrytään lokakuussa 2020. Maisasta…
#helsinkiläinen voi jo käydä tutustumassa Apottin Maisa-portaaliin, jonka käyttöön siirrytään lokakuussa 2020. Maisasta digineuvojille kertomassa @RiikkaElov @Apotti_hanke #Apotti #maisa...
#Apotti keräsi 120 joululahjaa #Joulupuu-keräykseen lapsille, jotka ovat huostaanotettuna, sijaisperheessä, lastenkodissa tai muuten perhetilanteen vuoksi jäisivät ilman joulupukin tuomisia....
RT @JuhaJolkkonen: Sikiöseulontojen asiakasajanvaraus siirtyy Maisaan ⁦@Apotti_hankehttps://t.co/299S6nwO9R
Sikiöseulontojen asiakasajanvaraus siirtyy Maisaan ⁦@Apotti_hankehttps://t.co/299S6nwO9R
RT @TiinaSavolaine2: @helsinginsote #helsinkiapotti Apotti uutisten äärellä. Panelisteina @SMeripaasi @JuhaJolkkonen @LeenaTurpeinen ja L…
@helsinginsote #helsinkiapotti Apotti uutisten äärellä. Panelisteina @SMeripaasi @JuhaJolkkonen @LeenaTurpeinen ja @LilTerhi Keskustelua vetää parikkalais-punavuorelainen luova johtaja Jani...
RT @riina_sten: Stadin soten johtoa keskustelemassa Apotista. Me mennään uutta kohti ja rohkeasti! Keskustelua vetää loistava @Janicky hel…