25.06.2020

Maisa-asiakasportaalin käytettävyyttä on kehitetty yhteistyössä Aalto-yliopiston kanssa

Apotti-järjestelmään luodun Maisa-asiakasportaalin käytettävyyttä on kehitetty yhteistyössä Aalto-yliopiston opiskelijoiden kanssa. Noin parikymmentä opiskelijaa on harjoitustyönään tutkinut ja antanut palautetta asiakasportaalista.

Lue lisää »
17.06.2020

Digitalisaation kasvu näkyy myös Vantaan ennaltaehkäisevässä terveydenhuollossa ja terveysasemapalveluissa

Videovastaanottoja, sähköisiä ajanvarauksia, hoitopuheluita, etäryhmävastaanottoja, sähköistä hoidontarpeen arviointia – digitaaliset palvelut ovat entisestään vahvistaneet Vantaan ennaltaehkäisevän terveydenhuollon ja terveysasemapalveluiden tarjontaa.

Lue lisää »
10.06.2020

Vantaalla Apottia on käytetty reilu vuosi – tehty kehitystyö hyödyttää kaikkia Apotti-asiakkaita

Vantaan terveyspalveluissa sekä perhe- ja vanhuspalveluissa Apotti-järjestelmää on käytetty reilu vuosi. Apotin käyttö laajenee vaiheittain: mm. Helsingissä valmistaudutaan vajaan vuoden kuluttua tapahtuvaan käyttöönottoon.

Lue lisää »
01.06.2020

Apotti kehittää toimintaansa – ketterää toimintamallia tukeva organisaatiorakenne voimaan 1.6.

Apotti kehittää toimintamalliaan entistä ketterämmäksi. Ketterän toimintamallin käyttöönottoa tukee uusi organisaatiorakenne, joka tulee voimaan 1.6.2020. Organisaatiomuutos tukee ketterän toimintamallin käyttöönottoa, Apotti-järjestelmän yhtenäisyyden ja kokonaisuuden hallintaa sekä hallittua siirtymistä hankevaiheesta palvelukehitys- ja palvelutuotantovaiheeseen.

Lue lisää »
28.05.2020

Maisa-asiakasportaali helpottaa arkea

Digitaaliset palvelut helpottavat sekä sosiaalihuollon asiakkaiden että terveydenhuollon potilaiden arkea. Apotti-järjestelmään luotu Maisa-asiakasportaali tuo sote-palvelut helpommin saataville. Maisa-asiakasportaali on Apotti-järjestelmää käyttävien kuntien ja HUS Helsingin yliopistollisen sairaalan henkilökohtainen, maksuton ja suojattu digitaalinen kanava ammattilaisen ja kansalaisen välillä. Maisan avulla voi seurata ja vastaanottaa terveyteen sekä sosiaalihuoltoon liittyviä tietoja turvallisesti.

Lue lisää »
12.05.2020

Terveydenhuollon digitalisaatiota mitataan HIMMS-luokituksella – Apotti-järjestelmä mahdollistaa pääsyn sen korkeimmille tasoille

Terveydenhuollon tietojärjestelmiltä edellytetään ehdotonta luotettavuutta sekä tukea prosessien tehokkuudelle ja hoidon laadulle. Kansainvälinen HIMSS-luokitus mittaa terveydenhuollon organisaation kypsyyttä digitalisaation hyödyntäjänä. Apotti-järjestelmä mahdollistaa pääsyn sen korkeimmille tasoille.

Lue lisää »
Arkisto

Sosiaalinen media