Apotti tiedottaa 14.06.2018

Miten Tanskan Epic-käyttöönoton kokemuksiin on reagoitu Apotissa?

Julkisuudessa on keskusteltu viime aikoina Tanskan Epic-käyttöönoton kokemuksista. Tanskassa on otettu viime vuosien aikana käyttöön Epic-järjestelmä, eikä hanke ole selvinnyt täysin vaikeuksitta. Apotissa muiden maiden haasteista ja onnistumisista on otettu opiksi.

Lue lisää »
Apotin ensi-illassa järjestelmää esiteltiin potilastarinoiden avulla 08.06.2018

Apotin ensi-illat ovat alkaneet!

Vantaan Energia Areena täyttyi kesäkuun alussa 1600:sta Vantaan sote-ammattilaisesta. He olivat tulleet Apotin ensi-iltaan tutustumaan tulevaan työkaluunsa, Apotti-järjestelmään. Useita nykyjärjestelmiä korvaava asiakas- ja potilastietojärjestelmä otetaan käyttöön Vantaalla ja HUS Peijaksessa 9.–11. marraskuuta.

Lue lisää »
Apotti solmi sopimuksen VideoVisit Oy:n kanssa 21.05.2018

Apotti solmi sopimuksen suomalaisen VideoVisit Oy:n kanssa: kansalaisille tarjoutuu näin mahdollisuus etävastaanottoihin

Oy Apotti Ab allekirjoitti 16.5.2018 sopimuksen suomalaisen kasvuyrityksen VideoVisit Oy:n kanssa videopalvelun toimittamisesta. Palvelu täydentää Apotin sähköistä asiakasportaalia Maisaa mahdollistamalla etävastaanotot.

Lue lisää »
STM:n suunnittelemat muutokset asiakastietolakiin vaarantavat asiakas- ja potilasturvallisuutta 16.05.2018

Muutokset asiakastietolakiin vaarantavat asiakas- ja potilasturvallisuutta

Sote-uudistus on keskusteluttanut julkisuudessa paljon. Yksi äärimmäisen tärkeä asia on kuitenkin jäänyt keskustelussa huolestuttavasti varjoon: Sosiaali- ja terveysministeriö on yllättäen positiivisesta lausuntopalautteesta huolimatta esittämässä perustavanlaatuisia muutoksia esitykseen uudeksi asiakastietolaiksi.

Lue lisää »
30.04.2018

Apotin sähköinen asiakasportaali sai nimekseen Maisa

Apottiin kuuluu sähköinen asiakasportaali, jossa kuka tahansa voi hoitaa omia tai perheensä asioita ajasta ja paikasta riippumatta. Portaalia voi käyttää internet-selaimen kautta tai mobiilisovelluksella. Näin omien sosiaali- ja terveystietojen seuranta ja viestintä oman hoitotiimin kanssa onnistuvat kätevästi ja tietoturvallisesti.

Lue lisää »
26.04.2018

Selvitys: Millaisia kokemuksia sosiaalihuollon ammattilaisilla on Apotti-järjestelmän kehittämiseen osallistumisesta?

Apotti-järjestelmän rakentamis- ja kehittämistyöhön on osallistunut satoja sosiaalihuollon ammattilaisia. Susanna Kalliola teki Helsingin yliopiston käytäntötutkimuksenaan selvityksen siitä, minkälaisia kokemuksia sosiaalihuollon ammattilaisilla on kehittämisessä mukanaolosta.

Lue lisää »
Arkisto

Sosiaalinen media