Ajankohtaista

Apotin sähköinen asiakasportaali sai nimekseen Maisa

30.4.2018.

Apottiin kuuluu sähköinen asiakasportaali, jossa kuka tahansa voi hoitaa omia tai perheensä asioita ajasta ja paikasta riippumatta. Portaalia voi käyttää internet-selaimen kautta tai mobiilisovelluksella. Näin omien sosiaali- ja terveystietojen seuranta ja viestintä oman hoitotiimin kanssa onnistuvat kätevästi ja tietoturvallisesti.

Asiakasportaali muistuttaa tulevista tapaamisista, uusista viesteistä tai vaikkapa valmistuneista tutkimustuloksista. Herätteet saa halutessaan joko sähköpostilla, tekstiviestillä tai suoraan mobiilisovellukseen.

Asiakasportaalin brändäystyö on saatu päätökseen ja portaalin nimeksi on valittu Maisa. Osana brändäystä portaalille suunniteltiin visuaalinen ilme. Samalla päivitettiin Apotin yleisilme. Ilmeen suunnittelusta vastasi kansainvälinen design-toimisto Fjord.

– Halusimme luoda brändin, joka palvelee eri-ikäisiä kansalaisia, joilla on hyvinkin erilainen tausta ja tarpeet. Suunnittelussa on huomioitu alusta asti niin käyttö- kuin asiakaskokemus. Maisan testaukset alkavat toukokuussa 2018, kertoo Apotin viestintäjohtaja Johanna Klemetti.

Lue lisää Maisa-portaalista >