Sinustako apottilainen?

Meille on tärkeää, että työntekijämme viihtyvät

Sen vuoksi työtehtävämme rakentuvatkin usein sekä haettavan tehtävän, että henkilön osaamisen ja mielenkiinnon kohteiden ympärille. Työ on suuri osa identiteettiämme, joten on tärkeää saada tehdä itselle merkityksellisiä asioita ja muokata työstä itsensä näköinen.

Seuraa avoimia työpaikkojamme LinkedInissä #apottirekrytoi ! Samalla hashtagilla löydät avoimet työpaikkamme myös muista somekanavista.

Tarjoamme sinulle:

    Avoimet työpaikat

    • TUKIPISTEEN ASIANTUNTIJA (3)

      Onko asiakkaiden auttaminen tukitilanteissa lähellä sydäntäsi? Etsimme joukkomme vahvistukseksi Apotin tukipisteeseen kolmea asiantuntijaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Työtä tukipisteessä tehdään kolmessa vuorossa, minkä vuoksi toivomme vuorotyön olevan sinulle tuttua. Olet toiminut sosiaali- tai terveydenhuollon alalla ja tulet hyvin toimeen niin asiakkaiden kuin tiimikavereidenkin kanssa.

      Apotin tukipisteessä pääset työskentelemään osana kokeneiden asiatuntijoiden tehotiimiä. Alkuun työhösi kuuluu käyttäjätuen antamista Apotin loppukäyttäjille ja häiriöhallintaan liittyvien tehtävien hoitamista. Perehdytyksen myötä pääset asteittain perille kaikista Tukipisteen asiantuntijan tehtävistä.
      Pyrimme järjestämään perehdytyksen mahdollisimman hallitusti ja kattavasti, minkä lisäksi saat työhösi osaavan tiimisi täyden tuen. Jatkossa sinulla on mahdollisuus valita itsellesi sopivia vastuualueita ja kartuttaa osaamistasi oman tavoitteesi mukaisesti. Tukipisteen työskentely noudattaa hybridimallia, jossa työtä tehdään sekä etänä että toimistolla.
      Olisitko sinä etsimämme henkilö?

      Toivomme sinulta työkokemusta sosiaali- tai terveydenhuollon alalta. Eduksi luetaan myös kokemus Apotin käytöstä sekä asiakaspalvelu- tai häiriöhallintatyöstä. Olet tiimipelaaja ja lahjakas ongelmanratkaisija, etkä pelkää tarttua puhelimeen asiakkaan kontaktoimiseksi. Kirjallisen tekstin tuottaminen on sinulle luontevaa ja vaivatonta. Meille tärkeintä on, että olet innostunut oppimaan uutta ja kehittämään osaamistasi työnkuvasi sisällä!

      Mikäli sinulta löytyy osaamista, intoa tai kehittymishalua seuraavien osa-alueiden saralla, saatat olla etsimämme asiantuntija:

      • Käyttäjien tukeminen Apotin käytössä / Apotti-järjestelmän käyttö
      • Tukipyyntöjen hallinta
      • Asiakaspalvelu
      • Hyvät ATK-taidot ja kokemusta eri ohjelmien käytöstä
      • Sosiaali- ja terveydenhuollon kenttä ja terminologia ovat sinulle tuttuja

      Tarjoamme sinulle:

      • yrityskulttuurin, jossa toimimme asiantuntevina, ammattitaitoisina ja luotettavina kumppaneina sekä sidosryhmillemme että toisillemme
      • työyhteisön, joka kannustaa onnistumiseen aidolla yhteistyöllä
      • mahdollisuuden työskennellä vauhdikkaasti kehittyvässä yrityksessä, joka rakentaa ja tuottaa asiakkailleen ainutlaatuiset sote-tietojärjestelmäpalvelut
      • mainion oppimis- ja kehittymisympäristön yrityksen ja toimialan kehittymisen myötä
      • modernit ja viihtyisät toimitilat Helsingin Pitäjänmäessä ja mahdollisuuden etätyöhön
      • lounas-, liikunta-, kulttuuri- ja matkaedun sekä kannustavan palkitsemisen mallin
      • työn, jolla on merkitystä yli 1,7 miljoonan suomalaisen elämässä

      Hae mukaan tukipisteeseen!

      Täytäthän hakemuksen liitteineen viimeistään sunnuntaihin 10.10.2021 mennessä. Huomioithan, että käymme hakemuksia läpi jo hakuajalla ja täytämme paikat heti sopivan hakijan löydyttyä.

      Annamme mielellämme lisätietoja tehtävästä! Voit olla yhteydessä asiakastukipäällikkö Laura Vuorimieheen p. +358 50 323 3331 (soittoaika to 23.9. klo 11-12) ja sähköpostitse laura.vuorimies@apotti.fi.

      Apottiin ja kulttuuriimme voit tutustua nettisivuillamme: www.apotti.fi. Kurkista myös apottilaisten elämään ja arjen tarinoihin Instagramissamme: https://www.instagram.com/apottila/. #apotissatöissä

      Hae paikkaa
    • SOVELLUSKEHITTÄJÄ, kotihoito

      Me apottilaiset olemme sote-sektorin uudisraivaajia. Meillä teet muutosta, joka vaikuttaa 1,7 miljoonan suomalaisen elämään. Monialainen työyhteisömme ja ketterä toimintamme tarjoaa mahdollisuuksia ammatilliseen kasvuun. Apotissa teet työtä, jolla on merkitystä.

      Sovelluskehittäjänä kuulut kotihoidon sovelluskehitystiimiin, joka vastaa järjestelmän konfiguroinnista, ylläpidosta sekä työskentelystä asiakasorganisaatioiden ja järjestelmätoimittajan asiantuntijoiden kanssa. Lisäksi tiimi osallistuu järjestelmän testaamiseen ja jatkokehittämiseen.

      Taustaltasi toivomme sinulta löytyvän alaan liittyvä koulutus. Erityisesti kokemus Kotihoidon parissa työskentelystä ja/tai kotihoidon - järjestelmien parissa työskentelystä on eduksi. Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta sovelluskehityksestä. Tärkeintä meille on halusi oppia ja kehittyä sovelluskehityksen parissa!

      Työhön liittyy koulutusjakso, jonka yhteydessä saat kattavan perehdytyksen järjestelmän kanssa työskentelyyn. Käynnissä olevasta pandemiasta johtuen koulutus järjestetään etänä ilta-aikaan.

      Tehtävässä menestymisessä ovat eduksi:

      • sosiaali- ja terveyspalveluiden laaja-alainen ymmärrys
      • kokemus kotihoidon palveluista ja/tai kokemusta ohjelmistokehityksestä
      • sujuva suomen ja englannin kielen taito
      • itseohjautuvuus, omatoimisuus ja aloitteellisuus
      • tiimityötaidot
      • ketterien menetelmien tunteminen ja kokemus niiden soveltamisesta

      Toivomme sinulta mielellään muutaman vuoden työkokemusta edellä mainituilta tehtäväalueilta. Tärkeintä meille on kuitenkin halusi oppia ja kehittyä. Toivomme, että olet työskentelyotteeltasi ratkaisuhakuinen ja asioita edistävä.

      Tarjoamme sinulle:

      • yrityskulttuurin, jossa toimimme asiantuntevina, ammattitaitoisina ja luotettavina kumppaneina sekä sidosryhmillemme että toisillemme
      • työyhteisön, joka kannustaa onnistumiseen aidolla yhteistyöllä
      • mahdollisuuden työskennellä vauhdikkaasti kehittyvässä yrityksessä, joka rakentaa ja tuottaa asiakkailleen ainutlaatuiset sote-tietojärjestelmäpalvelut
      • mainion oppimis- ja kehittymisympäristön yrityksen ja toimialan kehittymisen myötä
      • modernit ja viihtyisät toimitilat Helsingin Pitäjänmäessä ja mahdollisuuden etätyöhön
      • mahdollisuuden oppia ketteristä käytännöistä SAFe-toimintamallin myötä
      • lounas-, liikunta-, kulttuuri- ja matkaedun sekä kannustavan palkitsemisen mallin
      • työn, jolla on merkitystä yli 1,7 miljoonan suomalaisen elämässä

      Yksi tavoitteistamme on tyytyväinen henkilöstö. Kannustamme henkilöstömme ammatillista kehittymistä ja ylläpidämme intoa ja luovuutta.

      Haasta itsesi ja hae mukaan vauhdikkaaseen joukkoomme!

      Tehtäviä on kaksi. Toinen on määräaikainen sijaisuus 30.11.2022 asti ja toinen on vakituinen. Täytäthän hakemuksen viimeistään sunnuntaina 10.10.2021, jos koet, että muutoksessa oleva toimiala ja ketterä toimintaympäristö ovat sinua varten. Kerrothan hakemuksessasi, mikä sinulle on työssä tärkeää. Täytämme paikat heti sopivien osaajien löydyttyä.

      Rekrytointiprosessiin kuuluu soveltuvuustesti, jolla testataan loogista ongelmanratkaisukykyä, matemaattisia taitoja sekä englannin kielen osaamista. Valitsemme haastateltavat testin läpäisseiden joukosta.

      Hakijasta voidaan tämän suostumuksella tehdä henkilöturvallisuusselvitys (turvallisuusselvityslaki 726/2014). Turvallisuusselvitysmenettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista löytyy tarkempia tietoja osoitteessa www.supo.fi.

      Lisätietoja tehtävästä antaa päällikkö Kalle Kuusinen, puh. 050 372 4908 ja sähköpostitse kalle.kuusinen(a)apotti.fi.

      Apottiin ja kulttuuriimme voit tutustua nettisivuillamme: www.apotti.fi. Kurkista myös apottilaisten elämään ja arjen tarinoihin Instagramissamme: https://www.instagram.com/apottila/. #apotissatöissä

      Hae paikkaa
    • ITSM-RAPORTOINTIASIANTUNTIJA

      Me apottilaiset olemme sote-sektorin uudisraivaajia. Meillä teet muutosta, joka vaikuttaa 1,7 miljoonan suomalaisen elämään. Monialainen työyhteisömme ja ketterä toimintamme tarjoaa mahdollisuuksia ammatilliseen kasvuun. Apotissa teet työtä, jolla on merkitystä.

      Haemme Apotin SMO-tiimiin (Service Management Office) vahvaa ITSM-prosessi- ja raportointiosaajaa määrittelemään, jalkauttamaan, ylläpitämään ja ennen kaikkea kehittämään Apotin tuen ja palvelunhallinnan prosesseja sekä tehostamaan ITSM-toiminnanohjaustyökalun (ServiceNow) käyttöä Apotti-organisaatiossa. Tässä roolissa pääset syventämään IT-palvelunhallinnan osaamistasi ydinpaikalla Suomen suurimpaan sote-digitalisaatioalustaan.

      ITSM-prosessiasiantuntijana pääset vastaamaan tiettyjen prosessien toiminnasta prosessinomistajan roolissa joko ITSM-, ITBM- tai ITOM-alueilla. Organisointikyky, kyky hahmottaa kokonaisuuksia, koordinointi ja työskentely yli tiimi- ja organisaatiorajojen ovat vahvuuksiasi, sillä tulet toimimaan tiiviissä yhteistyössä Apotin tiimien kanssa, mutta myös asiakkaiden sekä toimittajien kanssa varmistaen prosessirajapintojen saumattoman toiminnan.

      Omaat prosessiosaamisen ohella ymmärryksen palvelutuotannon raportoinnista, KPI-määrittelystä ja raportoinnin kehittämisestä. ServiceNown (tai vastaava) raportointitoiminnallisuudet sekä lisäksi esimerkiksi Excel tai PowerBI ovat sinulle tuttuja työkaluja.

      Pärjäät työssäsi hyvin, mikäli sinulla on kokemusta vastaavista tehtävistä ja työsi haastaa sinut kehittymään asiantuntijana edelleen. Tärkeintä meille on kuitenkin kehittämisorientoitunut asenteesi ja kiinnostuksesi prosessien ja raportoinnin kehittämiseen!

      Tehtävänkuva koostuu seuraavista asioista:

      • Määritettyjen Apotin ITSM-prosessien ylläpito, kehittäminen ja koulutus. Mahdollisesti tarvittaessa myös uusien prosessialueiden määritys, käyttöönotto, kehittäminen ja kouluttaminen
      • Kommunikointi, yhteistyö ja koordinointi organisaation eri osien ja sidosryhmien kanssa varmistaen prosessin toiminnan
      • Yhteistyö asiakkaiden ja toimittajien kanssa prosessin rajapintojen toimivuuden varmistamiseksi
      • Prosessien KPI-mittareiden kehittäminen, seuranta, tuki sekä prosessiin kohdistuvien muutosten hallinta
      • Edustat SMO-tiimiä omien vastuualueidesi osalta palavereissa sekä kehitys- ja käyttöönottoprojekteissa
      • Osallistut ITSM-työkalun kehitykseen

      Työssä onnistumiseen tarvitset

      • Aiempi kokemus IT-palvelunhallinnasta ja IT-tuen toiminnasta
      • Tuen prosessien ja palvelunhallinnan parhaiden käytäntöjen tunteminen (ITILv3, ITILv4) sekä ketterien menetelmien tuntemus (SAFe)
      • Kokemusta ITSM-järjestelmien käytöstä (ServiceNow) ja mielellään ServiceNow-raportointimoduulin sekä Performance Analytics tuntemus
      • Kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja toisaalta myös tiimityöhön
      • Ratkaisukeskeisyyttä, rohkeutta ja oma-aloitteisuutta
      • Erinomaisia vuorovaikutustaitoja

      Tarjoamme sinulle:

      • Yrityskulttuurin, jossa toimimme luotettavina kumppaneina sekä sidosryhmille että toisillemme, tehden asiantuntevasti ja ammattitaidolla sen, mitä lupaamme
      • Työyhteisön, joka kannustaa onnistumiseen aidolla yhteistyöllä
      • Mahdollisuuden työskennellä vauhdikkaasti kehittyvässä yrityksessä, joka rakentaa ja tuottaa ainutlaatuiset sote-tietojärjestelmäpalvelut asiakkaillemme
      • Mainion oppimis- ja kehittymisympäristön yrityksen ja toimialan kehittymisen myötä
      • Työn, jolla on merkitys 1,7 miljoonan suomalaisen elämään
      • Modernit ja viihtyisät toimitilat Helsingin Pitäjänmäessä ja mahdollisuuden etätyöhön
      • Mahdollisuuden oppia ketteristä käytännöistä SAFe-toimintamallin myötä

      Hae mukaan joukkoomme!

      Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva.

      Annamme mielellämme lisätietoja tehtävästä. Toit olla yhteydessä: Palvelunhallintapäällikkö Tanja Pakkala, puh. 040-7285520 sekä sähköpostitse tanja.pakkala@apotti.fi. Soittoajat: 15.9. klo 15-16 tai 21.9. klo 16-17

      Täytäthän hakemuksen liitteineen viimeistään sunnuntaihin 26.9. mennessä. Kontaktoimme hakijoita jo hakuajalla ja täytämme paikan heti sopivan hakijan löydyttyä.

      Meihin pääset tutustumaan lisää osoitteessa www.apotti.fi

      Hae paikkaa
    • ASIAKKUUSJOHTAJA

      Me apottilaiset olemme sote-sektorin uudisraivaajia. Meillä teet muutosta, joka vaikuttaa 1,7 miljoonan suomalaisen elämään. Monialainen työyhteisömme ja ketterä toimintamme tarjoaa mahdollisuuksia ammatilliseen kasvuun. Apotissa teet työtä, jolla on merkitystä.

      Onko asiakkuuksien hallinta ja kehittäminen ydinosaamistasi? Haemme nykyisen asiakkuusjohtajan siirtyessä organisaatiossa toisiin tehtäviin asiakkuusjohtajaa vastaamaan Apotin asiakassuhteista.

      Asiakkuusjohtajana vastaat asiakkuuksien hallinnan prosesseista ja niiden kehittämisestä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Toimit kymmenen hengen tiimin vetäjänä ja raportoit Apotin Asiakkuudet ja portfolion hallinta -yksikön johtajalle. Ymmärrät asiakkaidemme toimintamme tarpeita sekä Apotin palveluiden mahdollisuuksia tukea asiakkaan toimintaa. Asiakkuuksista vastaavana tavoitteenasi on erinomainen asiakastyytyväisyys sekä avoin kommunikaatio Apotin ja asiakasorganisaatioidemme välillä.

      Toivomme sinulta monipuolista kokemusta ja näkemyksiä asiakkuuksien hallinnan johtamisesta ja kehittämisestä. Arvostamme kokemusta erityisesti kuntasektorin asiakkuuksien parista. Mikäli olet luontainen verkostoituja hyvillä neuvottelu- ja viestintätaidoilla sekä ratkaisukeskeisellä asenteella varustettuna, saatat hyvinkin olla etsimämme asiakkuusjohtaja.

      Lisäksi toivomme sinulta:

      • Kokemusta sosiaali- ja terveydenhuollon organisaatioista ja/tai työskentelystä ICT-organisaatiossa
      • Sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa
      • Tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa
      • Erinomaisia ihmissuhde- ja esimiestaitoja

      Tarjoamme sinulle:

      • Yrityskulttuurin, jossa toimimme luotettavina kumppaneina sekä sidosryhmille että toisillemme, tehden asiantuntevasti ja ammattitaidolla sen, mitä lupaamme
      • Työyhteisön, joka kannustaa onnistumiseen aidolla yhteistyöllä
      • Mahdollisuuden työskennellä vauhdikkaasti kehittyvässä yrityksessä, joka rakentaa ja tuottaa ainutlaatuiset sote-tietojärjestelmäpalvelut asiakkaillemme
      • Mainion oppimis- ja kehittymisympäristön yrityksen ja toimialan kehittymisen myötä
      • Työn, jolla on merkitys 1,7 miljoonan suomalaisen elämään
      • Modernit ja viihtyisät toimitilat Helsingin Pitäjänmäessä ja mahdollisuuden etätyöhön
      • Mahdollisuuden oppia ketteristä käytännöistä SAFe-toimintamallin myötä

      Hae mukaan joukkoomme!

      Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva. Jätä hakemuksesi liitteineen viimeistään perjantaihin 30.9.2020 mennessä. Käymme hakemuksia läpi jo hakuajalla.

      Lisätietoja tehtävästä ja Apotista työpaikkana saat nykyiseltä asiakkuusjohtaja Ulla Kuukalta, joka siirtyy Asiakkuudet ja portfolion hallinta -yksikön johtajaksi 1.10. alkaen, puh. 040 772 5357 (soittoajat: 20.9. klo 16-17 ja 21.9. klo 14-15) ja sähköpostitse ulla.kuukka(a)apotti.fi

      Hae paikkaa
    • AVOIN HAKEMUS

      Mikäli et löydä avoimista työpaikoista sopivaa, jätäthän avoimen hakemuksesi!

      Hae paikkaa

Työnhaun vaiheet

1. Hae apottilaiseksi

Lähetä meille hakemuksesi ja kerro itsestäsi sekä tavoitteistasi. Miksi olet kiinnostunut hakemastasi tehtävästä ja mikä on sinulle työssä tärkeää?

HR:n vinkit haastattelussa menestymiseen

Tilaa Apotin uutiskirje